ارسال پاسخ

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3691

pvc-asso.ir

اسکنرهای مسطح  دو بعدی برای اندازه گیری ابعاد پروفیل  pvc

سیستم های اسکن دوبعدیSFM 200  و SFM 400 از شرکت EngView در مونترال کانادا، پروفیل های ساخته شده از  PVC و سایر مواد را اندازه گیری می کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

 

اسکنر SFM  یک سیستم دو بعدی برای اندازه گیری و بازرسی هندسه پروفیل است. این سیستم به عنوان ابزاری برای کنترل کیفیت استفاده می شود و در کاهش هزینه ها و به حداقل رسیدن انحرافات محصول بسیار موثر است.

 

 سیستم اندازه گیری دو بعدی با تنظیم و استفاده آسان و ارزیابی سریع تایید یا رد شدن نمونه براساس مجموعه کاملی از ابعاد هندسی و تلرانس های از پیش تعریف شده توسط مشتری ارائه شده است. این سیستم یک مقایسه بصری از تصاویر اسکن شده با مدل CAD براساس اندازه گیری دقیقضخامت دیواره و ابعاد هندسی و تلرانس را ارائه می دهد.

 

میدان دید بزرگ 300*400 میلیمتر امکان اندازه گیری های وسیع و چند قطعه ای را فراهم می کند. بنابراین کنترل کیفیت را تسریع و جریان مداوم تولید را تضمین می کند.این سیستم ها برای محیط کارخانه و آزمایشگاهی مناسب است. به روز رسانی های اخیر به SFM Scanner 200 و SFM Scanner 400 امکان اتصال به سرور داده برای ذخیره سازی و آنالیز نتایج اندازه گیری را می دهد.

 

اندازه گیری دقیق پروفیل ها و دسترسی به گزارش ها با فشار یک دکمه امکان پذیر است. کاربران می توانندبا این اسکنرهای اتوماتیک، اندازهگیری های پروفیل را با نقشه های CAD  مقایسه کنند.

 

این سیستم مطابقت محصول با مشخصات را تضمین می کند. همچنین EngView میدان دید SFM Scanner 200 را باریک تر کرده است و آن را به 0.39 در 7.87 اینچ رسانده است. میدان دید باریک تر این اسکنر باعث شده است که به دقت زیر 10 میکرون دست پیدا کند. این امر اسکنر را برای بررسی قطعات کوچکتر مانند تیوب های پزشکی مناسب می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد